God morgon. Klockan är inte mycket men jag...

Skrivet den: 2011-01-07 kl. 06:43:42 / Kategori: That is that

img_1238 (MMS)

God morgon. Klockan är inte mycket men jag sitter redan på jobbet. Jag började halv sju men de första barnen kommer inte förrän prick, så jag har en stund för mig själv nu på morgonen. Den enda idag och på hela helgen känns de som. Idag är jag på skolan till tre, sen ska jag va på konsum fyra. Direkt därefter till fina Caroline då Sofia bjuder på middag :) bilden kommer från nyår, jag å syster är bara bäst!! Kram på er alla å trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att ha en stund för sig själv :)

2011-01-09 @ 11:15:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0