haha

Skrivet den: 2011-01-29 kl. 23:24:51 / Kategori:

hej hallå. Villken underbar lördag detta är. Men vi är inte klara. Är nyss hemkomna från en tapasmiddag på en restaurang här i närheten. Sedan drog vi vidare till en bar och tog en god drink. Nu är vi på hotellrummet och tänkte packa ihop våra grejer (för att hinna med lite shopping imorgon också. Jag känner mig inte nöjd shoppingmässigt än) samtidigt dricker vi lite vin och har det mysigt innan vi ska ge oss ut i den underbara Stockholmsnatten. Tänkte visa min outfit för kvällen. En gammal svart godig tillsammans med en nyinköpt kofta på solo och Carros snygga halsband. Tillsammans med mina höga klackar blir jag mot alla odds riktigt snygg, haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0