jisses

Skrivet den: 2011-01-02 kl. 21:29:42 / Kategori: That is that
Vilken skillnad det kan vara på två dagar. Igår sov jag så gott som hela dagen och vägrade lämna lägenheten. Idag har jag precis kommit hem efter inventering, alliansen och jobb. Varit full fart sedan klockan halv sex imorse när Alle ringde och väckte mig.

Men tydligen är det inte bara min klocka som inte fungerar. Något fel med iphones med någon tidsinställning. Lite dumt när jag ska upp kvart över fem imorgon. Så nu har Daniel hjälpt mig med att sätta en timer på ca 8 timmar som långsamt räknar ner tiden tills jag ska upp igen. Lite deprimerande att se men förhoppningsvis effektivt.


(Alex tog kort på Vera som tog kort på vår nyårspuss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0