ala Svensson

Skrivet den: 2011-07-23 kl. 09:01:56 / Kategori: That is that
Ska bege mig ut på en tur med Svensson denna lördagsmorgon. Och efter fredagskvällen kan det behövas. Då jag efter några turer insåg att jag hade en ensam date med tvn köpte jag hem rebven, lite brieost och läsk och gottade mig. Fast helt alena var jag inte, då Carro kom med en liten godispåse och så kollade vi på en prinsessas dagbok som gick på tv.
Och jag har nya krafter inför allt vad dagen har att erbjuda ;)  Men först, 7 härliga km med Svensson!!
Trött och med sminket under ögonen. Kan erkänna att jag mest längtar efter duschen efteråt ;) Men ni får en uppdatering senare om vår runda. spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0