bright and early!

Skrivet den: 2011-07-30 kl. 06:38:23 / Kategori: That is that
God morgon mina vänner :)

Det är inte alls roligt att gå upp såhär tidigt en lördag men det är sjätte och sista arbetsdagen för den här veckan så det är till att bita ihop till klockan två idag. Tyvärr är jag själv i charken idag så jag kommer få stressa hela dagen.
Är det ingen som märkt att jag har skaffat en ny skitsnygg design? Jag har lagt ner mycket tid och pengar på designen så den borde kommenteras tycker jag. Det är en tjej som heter Sara Hultman som gjort den till mig för en slant och länk till henne finns längre ner till höger.
Kram på er så hörs vi när jag jobbat några timmar och alla andra vaknat ;)
Laddade ner en ny rolig app igår, Filter Mania. Jag och Svensson är ju görsnygga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0