på vår balkong.

Skrivet den: 2011-07-05 kl. 21:06:31 / Kategori: That is that
Fan det blev ju mysigt det här. Jag gjorde egen sprödbakad torsk med ströbröd och majspolenta. Blir tydligen nyttigare då. Och efter allt besvär jag hade med torsken och sedan att skrubba potatisen fick Daniel pås-sås och jag flask-sås. Så det blev lite fusk är jag rädd för. Men vi satt på balkongen iaf. Vår första middag där ute. När vi öppnade upp fönsterna ville vi inte ha humle och dumle ute i det fria så de fick stanna på insidan. De satt i fönsterkarmen hela tiden och tittade undrande på oss, haha.

grönsaker vad är det?











Kommentarer
Postat av: Thomas

fint stekjärn

2011-07-05 @ 22:53:35
Postat av: Dessi

tack :) och tack :)

2011-07-06 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0