pigg som en lärka, eller något!

Skrivet den: 2011-07-04 kl. 08:45:37 / Kategori: That is that
Vet ni vad? Nu går det jäkligt bra här!!

Efter att jag och Daniel sett en dokumentär om oasis of the seas ( systersheppet till allure of the seas som vi åkte med ) gick vi och la oss lite efter elva. Och då jag börjar jobba klockan tio idag fick jag gå upp kl åtta. Vet ni hur många timmars sömn det är? sjuuuuukt många! Och jag vaknade två min innan klockan ringde på grund av att jag var helt utvilad, så detta känns som en riktigt bra start på veckan. Kanske inte riktigt lika bra som min lillasysters, som idag åkte till solen och en veckas lyxliv :)

Nehe ni, konsum var det ja, då kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0