singing in the rain

Skrivet den: 2011-07-04 kl. 12:13:00 / Kategori: That is that
Översvämningen i Köpenhamn. Ja detta läste vi om i tidningen påväg över bron igår när vi skulle på zoo. ajaj. Å vi märkte av det direkt med att tågen inte gick som de skulle och vissa sträckor var ersatta med buss. Dock klarade vi oss undan dessa besvär. Men på stationen såg vi också x antal par gummistövlar och vart den här (bilden) trappan ledde har vi ingen aning om. På sina ställen påväg till zoo såg vi också människor som bar upp blöta kartonger och annat från källarutrymmen och det var allmänt blött tyckte jag.

jag vet inte vad jag själv skulle gjort om vi fick översvämning, tills jag kom att det faktiskt hände mig i USA en gång. Å jag bodde ju i källaren där så alla mina saker blev ju blöta eller förstörda. Och det är bara att ta tag i saker och ting. Inte så mycket annat att göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0