spring spring spring!!!

Skrivet den: 2011-07-05 kl. 18:02:42 / Kategori: That is that
Har nyss varit ute på en joggingtur med Svensson. Hade inte sådär jättehöga förhoppningar om turen, men det blev helt perfekt. Ett lugnt tempo gjorde att vi kunde snacka det mesta av tiden och samtidigt hålla igång utan att stanna. Inte likt mig som brukar springa allt vad jag kan, dö vid sidan, och sedan springa allt vad jag kan igen och komma hem helt slut och arg på mig själv. Så nu mår jag toppenbra!! Tänkte laga lite mat, sprödbakad fisk med nypotatis och remouladsås. Sedan tänker jag tvinga Daniel att äta med mig på vår soliga balkong. :)

ps. Tar tillbaka allt negativt snack om vädret. Det ser visserligen illa ut på morgonen men sedan har det varit underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0