again!!!

Skrivet den: 2011-06-07 kl. 20:45:57 / Kategori: That is that
haha, här är jag. Riktigt länge sedan sist, och anledningen till att det blev såhär är en förjävlig baksmälla. Jag orkade inte efter en blöt lördag och sen vet vi hur det slutade. och ju längre tiden gick desto viktigare kände jag att anledningen till att jag skrev igen var tvungen att överträffa allt de andra jag gjort vilket är svårt..

Men jag vill inte se bakåt. Eller jo de är helt okej för jag har haft underbara veckor. Men nu ser vi fram emot sommaren. Och jag är redo. Jag har skaffat ett sommarkort till skånetrafiken, midsommarafton är planerad och timmarna på konsum går inte att räkna så många de är.

Idag var sista dagen i skolan för denna termin och klass, och satan vad glad jag är för det. Nu hoppas jag att jag får tillbaka det mesta av min gamla klass så jag kan bli samma gamla glada Dessi. Och idag var första dagen på nya gymmet och jag har återförenats med löpbandet. Vi verkar fortfarande vara vänner och jag har verkligen hittat glädjen i att träna igen. Hoppas den håller i sig.

Så idag kändes som en bra dag att börja blogga igen. Hoppas ni håller med mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0