en fotbollsträning.

Skrivet den: 2011-06-22 kl. 22:07:21 / Kategori:

Ikväll var det sista träningen innan det två veckor långa uppehållet. Men tyvärr ville inte bussarna som jag ville och livet blev lite för stressigt för att jag skulle hinna dit i tid. Därför tog jag det lugnt och valde att komma efter en timme. Tänkte titta lite och vara med på snacket efteråt. Just när jag kom skulle alla beställa pizza. Skulle ljuga om jag sa något annat än att det passade mig utmärkt. Även om det blev en kycklingsallad istället. Men det kändes sådär impulsivt och fint. Riktigt riktigt mysigt ;) Och medans vi väntade på att maten skulle bli klar spelade herrarna till sig en seger framför oss. Vilken onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0