en het natt

Skrivet den: 2011-06-29 kl. 08:41:24 / Kategori: That is that
god morgon. Just nu är jag inte speciellt pigg eftersom jag sovit mindre än fem timmar inatt. Fast det var det värt när Daniel fixat biljetter till premiären av nya transformers. Vi är båda två fans av dessa filmer. Och vi blev inte besvikna. Filmen var bra! jättebra :)  Robortar som krigade mot varandra, män som sprang runt och spände sig och en brud som inte kunde sluta visa upp sina ben å tuttar. Fast jag måste säga att jag saknade Megan Fox. Kärlekshistorien hade inte riktigt samma tryck i sig utan henne. Men filmen ska ses, å jälvklart på bio.

Av någon anledning såg vi filmen i Bromölla å inte i Kristianstad. Det var inte igår man var på bio där inte.. ( eller jo det var ju igår, men innan dess) En mysig biograf, fick lite amerikanske feeling från den. Men jag fick både popcorn och läsk så jag var nöjd. Ännu roligare blir det när Emma och Malin Carlsson kommer och sätter sig bredvid mig och Daniel, haha.

Långt inlägg, fattar inte hur jag hittade tid att skriva detta denna morgon. Betyder att jag kunde sovit tio min till..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0