myyyystorsdag

Skrivet den: 2011-06-30 kl. 23:06:40 / Kategori: That is that
Är det vädret som gör det? Eller varför blir det så mkt mysigt mys just nu? Jag älskar sommaren, helt underbar!! Ja, konsum är ju alltid konsum men det slinker ner en glass på lunchen lite oftare än under vinterhalvåret. Och med det mage, rumpa, lår-passet jag och Svensson var på idag så gjorde det ingenting.

Kvällen avrundades med hyrfilm och popkorn hos systern med Daniel. Om ni såg två stycken på en cykel genom staden ikväll så var det jag på pakethållaren och älsklingen som trampade. Vi såg just go with it, eller min låtsasfru som de så roligt översatte det till. Kan det gå fel med Aniston och Sandler? Inte denna gången iaf. En romantisk komedi som faktiskt var riktigt bra. Tur eftersom vi tvingat Daniela att se den med oss :)

Och har man semester kan man dricka vin. Ska man vara på gymmet kl 07.15 imorgon får man dricka saft :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0