torsdagsmorgon

Skrivet den: 2011-06-09 kl. 09:42:32 / Kategori: That is that

God morgon. Idag är det torsdag vilket betyder att det är fredag imorgon och sen helg. Men det spelar ingen roll eftersom jag ska sitta inne på konsum varje dag och kväll nu fram tills på tisdag. Då jobbar jag bara på eftermiddagen. Jag tänkte lägga upp lite bilder på cicci och ceasar som Emil tog på dem när det var kalas i måndags. Så fina är de.

Och så småningom kommer det upp bilder på vår lägenhet också. Men vi är liksom inte ens i närheten av var jag vill vara. Mycket som fortfarande fattas. Men i tisdags var vi och beställde nytt köksbord å snygga stolar. Har dock inte fått det än. Sen ska de upp kakeldekor, installeras en diskmaskin och vi vill ha en ny spis i köket. Sen kanske det börjar likna något. I sovrummet fattas en tv, en byrå och lite smått och gott :) Balkongen behöver också jobbas med en del.

Det var det, hörs senare ;)






Kommentarer
Postat av: Thomas

de e ju min skjorta

2011-06-11 @ 11:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0