a nice lady

Skrivet den: 2011-03-01 kl. 12:04:00 / Kategori:

Jag gillar Lady Gagas nya. Precis som man gillat hennes andra låtar. Mycket kan man säga om denna lady, men hon vet ju vad hon gör. Undra egentligen hur många timmar man spenderat till att hoppa, dansa, sjunga, kräla, skråla, eller skrika till hennes låtar de senaste åren?

Det fanns ingen bra musikvideo på youtube till låten än så vi får nöja oss med musiken denna gången. Fast det ska nog gå det med. Det är Gaga vi snackar om..



(Två inlägg med musik på mindre än 24 timmar? Japp, jag har varit inne på Daniels spotify..)

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hejsan du, har en liten fråga till dig, jo, har du lust att byta gästinlägg? alltså om jag kan få gästblogga i din blogg & du i min? :) isf så kan du väl kika in min blogg och kolla om de är nåt för dig och sedan skicka ett mail med text + eventuell bilder så kan jag slänga ihop ett inlägg av det & så skickar jag tillbaka det jag vill att du ska skriva + bild? :) - [email protected]



vore kul, hoppas du är intresserad :) kram/robinhood

2011-03-01 @ 15:10:59
URL: http://robinhoods.se
Postat av: becca

fin blogg :)

2011-03-05 @ 16:08:12
URL: http://bananskalet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0