God kväll.

Skrivet den: 2011-03-17 kl. 22:16:35 / Kategori: MIAMI / Västindien 2011
Snacka om fullt upp. Vilka underbara dagar jag har haft med förberedelser inför resan och VFU och massor med annat. Men nu är allt på plats och jag och Daniel sitter hemma framför tvn och väntar på att klockan ska bli tolv så vi kan bege oss mot stationen. Jag är jättetrött och vill helst sova men ska försöka hålla mig vaken tills vi är i London iaf. Var tvungen att skriva ett inlägg nu och inviga nya kategorin. Ska mysa lite med katterna också innan vi sticker.

Önska oss trevlig resa och glöm inte kolla in här lite oftare än innan. Kommer berätta om allt vi hittar på och bloggdatorn har jag med mig. KRAM!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0