never alone

Skrivet den: 2011-03-10 kl. 21:42:01 / Kategori: That is that
Hej hallå och god kväll. Kan börja med att berätta att jag har underbara klasskamrater. Tjejer är ju alltid tjejer men pojkarna är så otroligt snälla. Så mycket lättare då. Men inte det jag ville skriva om just nu. Nej jag vill skriva av mig lite om mitt schema. För det är lite stressigt. Jag har tusen saker att göra innan vi åker. minst. på en vecka nu har jag 

tre pass på konsum
två matcher
ett personalmöte
ett besök hos Ida för att fixa naglarna
två besök hos Sara för att bli fin i håret
en examination
tre besök på min VFU-plats
två dagars jobb på skolan
en jobbkväll på wä bil för fotbollen.

Jag måste också hinna packa, städa, tvätta, träffa jojo och ge henne nyckel till lägenheten. Ge Sara en nyckel och massor massor annat innan vi åker. Anledningen till att jag ville skriva ner allt var mest för att jag själv ska en chans att komma ihåg allt. Och hade det inte varit för att jag ska åka till MIAMI om en vecka hade jag avbokat hälften!! Men som sagt. en vecka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0