FREEEEDAG!!

Skrivet den: 2011-05-06 kl. 11:14:23 / Kategori: That is that
fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag fredag!!!!

Det är fredag idag och hur underbart är inte det?!? Solen skiner och det är rätt varmt ute. Jag har varit och bokat tid för att få bilen lagad och det känns bra (bättre, är forfarande rätt arg på mig själv). Idag ska jag också skaffa nytt gymkort till ett gym som ligger mycket närmare den nya lägenheten.

Åh jag längtar tills vi ska flytta. Det har länge känts overkligt att vi ska flytta och lämna denna lägenhet som är vårt hem. Men för varje gång jag är där och lämnar något eller mäter eller vad som helst så känns det bättre. Vi kan bygga ett hem där också och jag ser verkligen fram emot det :)

Här är glada jag idag. Utvilad och redo för hela helgens bravader. Och bakom mig ser ni våra tomma skåp som jag så fint har tömt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0