min kropp!!

Skrivet den: 2011-05-10 kl. 09:44:44 / Kategori:
Att jag aldrig lär mig. Jag är inte tränad för att spela i 90 min (85 blev det till sist) Jag fick halta av planen med ett lindat lår och fick koncentrera mig till tusen för att kunna köra hem. Väl hemma tillät jag mig själv att gråta ut lite hos Daniel och sen gå och lägga mig.

Jag har så ont i hela kroppen! Ryggen, båda låren, magen, nacken, rumpan, allt!! Jag har de konstigaste blåmärkena jag har sett på ena knät. Och även om jag inte kan gå vill jag bara till fotbollsträningen och träna upp mig och sen spela match igen.. för satan vad roligt det är!!

förresten, vi vann matchen mot Degeberga med 3-0. På lördag väntar Vanneberga hemma på ip!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0