Desssis sallad!!

Skrivet den: 2011-11-23 kl. 17:15:31 / Kategori: That is that
Jag måste ju dela med mig av min grymma sallad!! Älskar den! Den är verkligen basic eftersom jag och Daniel inte gillar samma grönsaker. Ingen majs och inga tomater i tyvärr, men man kan alltid mixa lite som man vill.
Jag har 1 äpple, en halv gurka och en påse sallad (ibland sallad i "kruka" men inte isbergssallad). Detta mixar jag med massa olika oljor som jag inte kan namnen på (därav bilderna) och grekisk salladskrydda. Typ 3 skvätt av balsamicon, 3 skvätt av vitvinsvinägern och 5 skvätt olivolja.
Skulle tagit ett kort på den färdig också men jag hann inte ;) Den finns här

Kommentarer
Postat av: sara Bieber

Hej, om du gillar justin bieber måste du besöka min justin bieber blogg! :) kram

2011-11-23 @ 18:51:41
URL: http://biebersbaby.blogg.se/
Postat av: melinda

låter gott :D

2011-11-23 @ 18:59:57
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0