i skolan!

Skrivet den: 2011-11-21 kl. 11:15:34 / Kategori: That is that

Här går det undan förstår ni. Efter en timme på gymmet (träningsvärk, hello!) var jag på plats på högskolan klockan nio. Jag och Alex har suttit här sedan dess och vår energinivå går i vågor. Fast vi får massor gjort också, jag lovar. På något konstigt sätt växer den här c-uppsatsen fram himla naturligt även om vi känner att det är dags för lite handledning.

Känner jag oss rätt så ger vi upp innan klockan är tolv så då sticker jag hem för lite lunch. Precis som vanligt är tanken att det ska plockas och göras snyggt hemma om jag ändå är ledig men jag vet också att jag kommer blunda på soffan en liten stund!

Men nu, tillbaka till Alex ;)

KRAM


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0