Klenare får man leta efter!

Skrivet den: 2011-11-01 kl. 08:02:39 / Kategori: That is that
tja tja. En klen Dessi uppe tidigt idag. Jag fattar inte vad som har hänt med mig. Igår mådde jag riktigt illa och magen har uppfört sig konstigt. Är okej idag, men jämfört med igår är det mesta okej. Däremot har jag börjat hosta igen och min förkylning är inne på sin tredje vecka nu. Det gillar jag inte alls, men på måndag ska jag och Svensson köra igång på gymmet igen. Hon är ju hemma nu, snyggingen :)
Jag saknar min telefon! Fy vad mkt man hade den till. Jag har ringt en massa till polisen och tele2 idag och annat trams så nu är både simkort och telefonen spärrad. Synd losers!! Ett nytt simkort är också på väg och sen får jag sticka till elgiganten och köpa en ny telefon. Ja, sen ska vi börja tramsa med försäkringsbolaget också men de brukar vara bra. Är ju tyvärr inte första gången vi blir bestulna utan tredje.
Tyvärr blir det mest gamla bilder eftersom jag brukar ta alla med mobilen. Ska låna Daniels kamera senare och ta kort på mitt traderafynd och lite annat. Så nya bilder kommer. KRAM
hihi :)

Kommentarer
Postat av: nallelie [foto-vardag]

Hejsan jag har blivit utvald av 50 st att få chansen att vinna en skrivare, snälla lägg en röst på mig ! :)





http://kandy.se/2011/october/fototavling-omrostning.html#comment

nr 5 är min bild :)

2011-11-01 @ 13:00:05
URL: http://http:/nalleliespix.blogg.se
Postat av: Tele2

Hej Dessi,



Vad bra att du varit i kontakt med oss och spärrat både simkortet och telefonen så de som tagit den inte har någon nytta av den. Vi hoppas att det går enkelt med resterande årgärder via bland annat försäkringsbolaget. Om du inte begärt bekräftelsebrev på att telefonen är spärrad och de önskar detta får du gärna höra av dig så ordnar vi det åt dig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-11-02 @ 13:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0