Rädda barnen!

Skrivet den: 2011-11-29 kl. 18:06:32 / Kategori: That is that
Hej hallå.
Jag är hemma igen efter en runda på stan med mamma. Julklappar har inhandlats men ändå känns det inte som om jag kommer någonstans med julhandeln.
Däremot blev jag stoppad på lilla torg av en tjej från rädda barnen. Jag fick lite information som självklart berörde mig. Mycket handlade om utsatta barn i Sverige och i skolan vilket jag kände speciellt för, med tanke på mitt framtida yrke. Så därför är jag nu månadsgivare till rädda barnen. För ärligt talat, svaret att "jag har inte råd" är så jäkla fel.
Snart dags att sticka till träningen med tjejerna! :)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Tack så mycket!

2011-11-29 @ 20:03:59
URL: http://bastabea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0