Torsdag!

Skrivet den: 2011-11-03 kl. 08:09:18 / Kategori:
Första torsdagen november, härligt! Klockan är åtta och vi har tio grader ute. Egentligen är det för varmt men så länge snön och vintern kommer till jul kan det få vara så här i en halv månad till i alla fall. Jag har gått upp tidigt idag och gjort vid mig som om jag skulle gå till skolan. Men det ska jag inte. Jag och Alex har nu börjat med vår C-uppsats så nu är det självdiciplin till tusen som gäller! Fast det är så skönt eftersom allt annat är gjort nu. Det är bara uppsatsen kvar. BARA! Därför kan vi ha full fokus på den, ända fram till jul ;)
Tänkte visa min nya häst! snygg snygg och mitt första traderaköp. Inte mitt sista men jag har lagt ner budgivningen nu ett tag iaf, haha. Tänkte först ha den på golvet men det blir nog uppe på hyllan istället. Får rådfråga Alex när hon kommer sen. Cissi gillade den och välkomnade hästen till familjen ;)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0