V 42

Skrivet den: 2011-10-17 kl. 06:57:47 / Kategori: That is that
Ny vecka, nya möjligheter. Och veckorna går snabbt nu. Kanske lite för snabbt. Nu när det nästan gått halva terminen av ens sista på lärarutbildningen börjar man få lite ångest över framtiden. Eller, ångest är nog fel ord. Jag är så säker på att detta är rätt för mig. Men man har lite funderingar på framtiden. Var kommer jag hamna sen? Eller om jag ens kommer hamna någonstans, kommer jag ens få ett jobb? Även om jag trivs riktigt bra på konsum och skulle kunna jobba där länge till kanske det inte är rätt plats för en lärare? ;)
Djupa funderingar denna måndagsmorgon. Idag är det jag som styr på VFUn. Hela dagen är min så här ska eleverna få jobba. Vi kör planering, svenska, biologi idrott och matte. Önska mig lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0