inte bättre än sin senaste match!

Skrivet den: 2011-09-07 kl. 13:23:00 / Kategori: That is that
Fotbollen igår. Satan också. Senast jag spelade var konidtionen på topp och jag hade sprungit milen dagen innan. Och jag gjorde två mål. Igår hade jag inte tränat något på två veckor och var superförkyld. Och jag var sämst. Enkel slutsats. Och man är ju inte bättre än sin senaste match så jag ligger illa till!! Jag är både arg och besviken på mig själv för att jag inte hinner träna mer (även om förkylningen också gjorde mig tung i benen). Det blev förlust även om tjejerna kämpade på bra!
Igår var det jobbigt. Minst lika jobbigt för huvudet som för kroppen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0