Tisdag och inlämningsdag

Skrivet den: 2011-09-13 kl. 08:14:12 / Kategori: That is that
Sådär ja. Jag är klar med mitt fina arbete nu.
Det var inte mitt beslut utan datorn meddelade att jag hade batteri i tio min till så jag fick lite panik att få iväg det på mailen. Så jag var tydligen klar ;) Min dator har blivit konstig och den laddar inte längre, vilket gör användandet lite svårt. Tyvärr verkar den inte överleva sista terminen.
Det blev en liten halvstressig dag igår med jobb och skrivande och vardagsliv. Idag kommer inte bli mycket bättre och onsdag ska vi inte ens prata om :) Men på onsdag åker vi, Holland here we come!


Göteborgsköpet på mig idag. en ljusblå skjorta från gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0