torsdag!

Skrivet den: 2011-09-08 kl. 08:18:20 / Kategori: That is that
Veckan börjar närma sig helg och det är inte fel. Snart ska jag få åka på en mysig weekend med Daniel :) och Marc tydligen, men men. Idag är det dags för lite egen skola igen. Examinationer närmar sig med stormsteg och jag vet inte om jag riktigt gillar de! Är inte redo än.
Gårdagen var däremot toppen. Som vanligt när man är vikarie fick man ut uppgifter som man skulle ge klassen. Men denna gången satt och jag försökte analysera lektionerna utefter lärarteorierna, vilket gick himlans bra ändå :) Jag är tydligen lite Vygotskij ändå. Det jobbiga är att man inte får blanda teorier, inte göra en linger. Och detta måste vi kunna till VFUn.
Mycket skolsnack nu. Så kan det bli ibland.

Jag och Alex på VFU för lite mer än ett år sedan. Det var goa tider ;)

Kommentarer
Postat av: vera

vilken härlig bild :)

2011-09-08 @ 08:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0