25!

Skrivet den: 2012-04-26 kl. 07:25:03 / Kategori: That is that
God morgon!
Ser jag något annorlunda ut idag? Tror inte de, men idag har jag tagit steget och är inte längre fina 24 utan skrämmande vuxna 25 istället. Kanske dags att ta tag i mitt liv? ;) Jag har bakat en kladdkaka till jobbet idag men den är så dålig att jag funderar på att lämna den hemma, haha
De senaste dagarna har tankarna gått till att fundera ut lösningar till CSN-räkningarna. Folk är så snälla runt omkring mig och alla erbjuder sig att hjälpa till! Så skönt att veta, vilket gör att jag på ett mer sansat sätt kan tänka ut hur det blir bäst för mig. Och hur jag ska göra för att låna så lite så möjligt av andra (föräldrarna, alltid finns dem där <3 )  men ändå komma iväg på en resa med Daniel. Han ska inte få lida för att jag inte har koll på mina pengar!!
Men idag är jag happy happy!! Massor av mys på jobbet och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Det är ju inte jag som har planerat den ;)

KRAM






Kommentarer
Postat av: Therese från jobbet

Hoppas du haft en bra födelsedag. Vad fin du är på bilden. Grämer mig att jag missade din kladdkaka idag :-)

2012-04-26 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0