Lätt kryptisk

Skrivet den: 2012-04-04 kl. 06:33:39 / Kategori: That is that

Oboy, vilket dygn.

Tro inte att jag gav upp bloggen igår igen för det var inte alls min mening. Jag fick köra rally till jobbet helt oförberedd pga sjukdom och hann inte med något alls där hemma. Sedan la mobilen av, vilket egentligen inte gjorde något eftersom jag bara fick dåliga nyheter på den. Men att sedan få dem på kvällen efter att jag jobbat i tolv timmar gjorde inte saken lättare att hantera.

Nu har jag fått sova i fem timmar, varit vaken i en halv och jag mår inte bättre ;) ska man med bussen 05.58 är det bra att gå upp innan 05.40. Men jag hann.

När jag är supertrött och världen går emot mig vill jag ha mamma. Men insikten om att hon inte kan få allt de dumma att försvinna är tuff!!

Sa jag att jag fått skoskav och tandvärk? Ge mig en timme eller två till så är jag snart mig själv igen. Jag hoppas på att finna en kanelbulle senare. Det hade verkligen gjort mig glad!! :) man måste le när man tänker på kanelbullar. Se det som ett tips. Och idag är en fin dag. Berättar varför senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0