Party igår!

Skrivet den: 2012-04-08 kl. 10:57:56 / Kategori: That is that

Det var fest igår! Svensson fyllde 25 och det skulle firas. Och det gjorde vi också! Superkul kväll med härliga vänner och mycket dans. Fast musiken på t-baren igår var inte riktigt min grej tyvärr. Men vi hade trevligt och jag hade lagom ont i fötterna när jag kom hem.

Lyckligtvis är jag ändå pigg idag. Och tur är det eftersom Niklas tog all min läsk igår så jag var tvungen att gå och köpa ny. Vi hade bara mjölk hemma, och såhär dagen efter är inte det mitt förstaval ;)

Jag tog bara en bild igår, eftersom jag helt enkelt glömde bort det sedan ;)


Kommentarer
Postat av: nathalieandersson'

otroligt fin blogg!

lust & göra bloglovin byte? :D

2012-04-08 @ 20:54:48
URL: http://nnathalieanderssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! Jag vet hur tråkigt det är med sånahära medelanden,men jag gör ett försök ändå. Jag tycker att det är hur kul som helst att blogga,speciellt när jag får insperation! Men det skulle vara hur snällt som helst om du kunde kolla in min blogg och säga vad just DU gillar/inte gillar. Jag vill att de ska bli så bra som möjligt! Vi kan även följa varandra på boblovin om du vill:) kram! http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-09 @ 12:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0