En ovanlig onsdag!

Skrivet den: 2012-12-05 kl. 20:07:27 / Kategori: That is that

Om någon försöker få tag på mig så har jag fortfarande ingen telefon. Men jag bryr mig knappt längre. Man kan leva utan. Det är inte jätteroligt, men de går.

Dagen har varit sådär idag. Det var lugnt på jobbet, men vi verkar alla väldigt trötta. Jag vet inte alls vad det beror på men jag hoppas att det inte är mitt humör som drar ner alla andra. Eftermiddagen blev inte som jag hade hoppats, men jag har i alla fall fått vara med Daniel hela eftermiddagen och kvällen och det betyder mycket! Nu ska vi göra paj och titta på fotboll.

Kram på er!

Jag och Daniel i Göteborg i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0