alla hjärtans dag!!

Skrivet den: 2012-02-15 kl. 09:04:00 / Kategori: Hawaii 2012
Hej sötnötar. Nu är det alla hjärtans dag hos oss också! Och vi började dagen med lite chokladätande i sängen, haha. Vi börjar bli igenkända på Lulu's och även idag åt vi jordgubbspannkakor. Jag har utvecklat ett älska/hata-förhållande till amerikansk mat. Jag älskar maten så mycket, men kan aldrig bestämma mig vad jag vill ha. Jag vill ha lite av varje konstant. Sen hatar jag att jag längtar efter mat så mycket hela tiden.
Servitrisen kände sig också extra hjärtlig idag. Fast de brukar kladda ner något på kvittot här i USA. De tror att det ska ge mer dricks, haha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

En kompis jobbar på Dave & Buster och tydligen så får de mer dricks när de lägger till en smiley på kvittot :P

2012-02-15 @ 09:31:05
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0