american drugs!

Skrivet den: 2012-02-10 kl. 13:02:00 / Kategori: Hawaii 2012
HJÄLP! amerikanska droger, love them! Jag vet inte vad de stoppar i pillerna här, men säkert en massa saker som vi inte har i våra tabletter i tråkiga Sverige. Eftersom man springer in och ut i värme och kyla har jag lyckats bli rejält täppt i lilla näsan. Rätt drygt på morgonen och på kvällen men annars är det lugnt. Jag gick och köpte lite dayquil och niquil för råda bot på förkylningen. Tog en nyquil igår och somnade inom tio minuter. Herregud jag kunde inte hålla ögonen öppna en sekund till. GRYMT! Och likadant skoskavsplåstret. Ni vet allt de som compeed säger att de ska göra? Det gjorde dessa plåster. Det liksom slutade göra ont sekunden efter jag satt på de, och jag kunde ta på mig skorna igen. Kände ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0