CPK!

Skrivet den: 2012-02-05 kl. 21:38:00 / Kategori: Hawaii 2012
Vi visste precis vad vi ville när vi gav oss ut för middagen ikväll. Eller jag visste iaf! Så vi styrde stegen till California Pizza Kitchen. Väl där fick vi vänta i en halvtimme innan vi fick ett bord och när vi väl beställt, en besviken blick från vår servitris. Jag och Daniel delade på en pizza och ville inte ha någon förrätt. Stackars tjej förstod att hon inte skulle tjäna mkt på att ha oss vid ett av sina bord.
Men hon blev lite gladare när vi beställde in två desserter istället för en. Hon måste trott vi var galna haha. Tyvärr hade det räckt med en för min del. Trots den underbara äpplekakan orkade jag inte äta mer än halva. Men en mysig kväll i Honolulu.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Glöm inte att besöka Hanauma Bay :)

2012-02-05 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0