en show jag lär komma ihåg!

Skrivet den: 2012-02-17 kl. 19:22:00 / Kategori: Hawaii 2012
Under gårdagens shopping tröttnade Daniel efter bara några få minuter inne på Sephora. Han han plockat ihop sin smörja medan jag tog lite längre tid på mig där inne bland alla krämer och annat skoj. Så Daniel bestämmer sig för att vänta utanför tills jag är klar eftersom några killar håller på med en gatushow precis utanför.
När jag är klarshoppad försöker jag kalla in Daniel igen, han får ju betala sina grejer ;) Fast när jag väl hittar honom där ute tycker jag att han står väääldigt långt fram. Han är ju lång, låt kidsen stå längst fram liksom. Jag vinkar och har mig, men Daniel bara ler åt mig. Det visar sig att han är mitt inne i showen han också. Han står i mitten tillsammans med en massa andra människor som en av killarna ska hoppa över. SAY WHAT?!?! Killarna var verkligen jätteroliga och snackade och skämtade och lockade till sig lite pengar här och där. Och till sist hoppade en av killarna över ledet de hade ställt upp. Jag knäppte årets bild. Ärligt talat! Jag la upp den på facebook men den fick alldeles för lite cred. Blev lite besviken där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0