Home sweet home!!

Skrivet den: 2012-02-18 kl. 22:05:30 / Kategori: Hawaii 2012

Hej kalla Sverige!
Vi är tillbaka nu, på gott och ont. Det är skönt att vara hemma, men jag hade nog kunnat stanna en vecka till :) Flygresan har gått som flygresor brukar göra. Det är segt att sitta still i så många timmar och jag kan verkligen inte sova på flyget, de går bara inte! Vi blev också försenade en timme mellan LAX och London så vi fick springa för att hinna med nästa flyg till Köpenhamn. Vi hann, men det gjorde tyvärr inte Daniels resväska som är kvar i London. Riktigt irriterande faktiskt, men vi ska få den hemskickad i början av veckan.

Nu sitter vi på tåget hem till Kristianstad. Det är inte många minuter kvar tills vi får träffa Cissi och Ceasar :)


PS: min väska håller på att sprängas och jag har lite kläder i handbagaget också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0