say cheese!!

Skrivet den: 2012-02-06 kl. 20:10:00 / Kategori: Hawaii 2012
Jag vart supersugen på en cheeseburgare idag. En riktig amerikansk cheeseburgare! Fram tills vi skulle äta, då var jag inte hungrig längre, haha. Så det blev en grilled cheese sandwich istället.
Smällt ost som smällt ost, eller hur. (ost kommer bli min död här!! Så gott!!) Vi åt på cheese burger paradise. Namnet säger det mesta gissar jag ;) Och vi fick ett gartis "postcard"-foto också. En tjej gick runt och tog bilder på gästerna. Den lilla bilden fick man gratis, sen kunde man köpa fotot för sig också vilket vi tackade nej till. Det lilla fotot var så fint, och där stod de ju var vi varit också. Lite roligare. Mätta och belåtna blev vi, och imorgon tänkte vi testa deras frukostmeny. Innan vi ska ut på äventyr ;)


Kommentarer
Postat av: lilla linnea

Hejsan! :D



Visste du att man kan tjäna pengar på sin blogg utan att vara världens storbloggare! :o Min blogg är inte alls stor men efter att jag fick reda på hur man kunde göra för att tjäna pengar så kan man säga att pengarna verkligen "rullar" in nu! Jag vet att det låter för bra för att vara sant, och det trodde jag att det var först men nu är jag riktigt nöjd! :D klicka in här för att se hur jag gjorde! ^_^ http://lillinneas.blogg.se/2012/january/utkast-jan-8-2012-1.html#comment



Det här är inte reklam eller så, vill bara hjälpa till! ^_^

Kramisar!

2012-02-06 @ 22:18:27
URL: http://lillinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0