4 dagar!

Skrivet den: 2012-01-30 kl. 06:53:51 / Kategori: That is that
Tjatar jag? Tycker ni att jag är jobbig? SYND! Men inte imorgon och inte i övermorgon och inte dagen efter det men dagen efter den dagen, då åker vi äntligen till Hawaii!
Fast jag har nästan åkt redan nu, haha. Allt handlar om resan känns det som. Dock har vi läget under kontroll med så gott som allt klart redan. Det är bara lägenheten som ska göras snygg till Johanna som ska bo här hos humle och dumle medans vi är borta.
Idag mår jag bra! Tänkte utmana förkylningen med lite mer träning och sol, men också vara snäll mot den med massor av ipren och strepsils.


Massor och åter massor av kramar!!

Daniel hade tyckt om mig idag. Han gillar när jag har fläta :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du inte läser Blondinbellas blogg kan jag tipsa om att hon just nu är på den kryssningen ni var på i västindien. :)

2012-01-30 @ 07:59:01
URL: http://torrbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0