Blää!

Skrivet den: 2012-01-23 kl. 17:25:29 / Kategori: That is that

Tji fick jag! Jag drog mig för att sticka till gymmet idag eftersom jag visste att det var konditionsträning som gällde. Och jag väntade visst för länge. För när jag väl kom dit var alla löpband och crosstrainers upptagna. Så jag sitter på en sjukt tråkig cykel just nu. Det enda positiva är att Daniel stack hit så fort vi kom från jobbet idag och han står på en cross. Inte ens om jag hade skyndat mig hade jag fått ett löpband. Nu hoppas jag bara att jag kan få springa lite innan jag måste sticka. Jag börjar få ont i gumpen av den här sadeln ;)

Och eftersom Daniel också är här fick jag nöja mig med radion och inte hans grymma spotifylista..

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0