en ny morgon!

Skrivet den: 2012-01-18 kl. 07:40:59 / Kategori: That is that
Jag kunde inte somna igår, men det var väl ingen överraskning. Har legat och grubblat över det här med uppsatsen halva natten känns det som. Ibland är jag helt upgiven och allt känns orättvist. Men sedan ibland vill jag bara ta tag i uppsatsen igen och rätta till den. Helst av allt vill jag gå och klaga någonstans. Men vem ska jag klaga på? Handledaren? Och om vi klagar på honom vad ger de oss liksom? Han har gjort ett pissigt jobb. Att bevisa det hjälper inte oss, utan vi måste ju fortfarande skriva om skiten. Examinatorn? Ja, hon var sträng som satan, men samtidigt kan de inte bara ge oss en ny som godkänner oss. Vad är det för system liksom? Nej jag är mest sur på orättvisan. Om den uppsatsen vi ska opponera på idag går igenom går jag i taket. Eller jag vill gå i taket, frågan är om jag vågar.
PS: Jag är inte butter hela tiden, bara när jag tänker på de ;) Examen på fredag, vilken jag planerar att njuta av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0