Ett litet test!

Skrivet den: 2012-01-29 kl. 06:41:32 / Kategori: That is that
Hej alla söta. Det är tidig söndagsmorgon och både jag och Daniel ska snart ge oss iväg till våra jobb. Fördelen med att jobba idag är att de pengar jag tjänar kommer in på kontot när vi är iväg. Så men hjälp av idag blir det en extra tusing att shoppa för :)
Detta är lite av ett test också. Jag fick veta att Vera att det inte gick att kommentera på bloggen. Lite trist, men det förklarar ju också de få antalet kommentarer på senaste tiden. Jag läste på blogg.se att det var problem med kommentarerna när man bloggar från mobilen. Vilket jag gör rätt ofta. Men nu sitter jag vid datorn så detta inlägget ska vara kommenterbart. Vi får väl se.
PS: jag mår dåligt men rör fortfarande på mig. Tar med mig halva apoteket till jobbet så ska det nog gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0