examen?

Skrivet den: 2012-01-17 kl. 14:24:08 / Kategori: That is that
Hej alla söta.
Jag har en riktig skitdag just nu. Eller vi hade en riktig skittimme innan idag. En mycket sträng examinator totalsågade vår uppsats och vi har massor att göra igen. Egentligen vill jag inte skriva om det här eftersom man skäms lite samtidigt. Vi har ju gjort ett uruselt arbete, vilket vi fick höra med besked. Så nu tänkte jag krypa ner under täcket och inte komma fram på ett tag.
Fördel och lugnande medel: Vi får komplittera och göra om en jävla massa, men har inte blivit underkända och behöver inte söka in på kursen igen, vilket betyder att vi fortfarande får ta examen på fredag. Och alla får göra om något. Det är synd att vi fick så mkt, och vi känner en viss bitterhet mot vår handledare, men vi fixar detta också..

Kommentarer
Postat av: vera

klart ni gör! det låter som att du har mkt kvar att ge tycker jag!

2012-01-17 @ 16:56:51
Postat av: Lina

Det var en väldigt sträng examinator och jag tycker inte att hennes flipp var befogat! Ni klarar det ändå!!! <3

2012-01-17 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0