Packa!

Skrivet den: 2012-01-28 kl. 13:16:10 / Kategori: That is that

Jag bestämde mig för två saker innan idag.

Ett, att utamana förkylningen! Tanken är att få den att slå ut som bara den nu för att hinna bli av med den innan vi åker iväg. Så idag ska jag både träna, basta och sola solarie. Allt emot vad man borde göra när man är förkyld. Kanske ska tvinga Daniel att massera mig också, det ska ju inte heller vara bra.

Två. Att göra något roligare än att vara sjuk. Så jag började packa inför resan istället! Och även om Daniel påpekat flera gånger att min resväska är för liten är jag rätt nöjd. För jag är färdigpackad. Allt som ska ner i väskan nu är min lilla sminkväska. Underkläder, bikinis, linnen, shorts och skor (2par) är på plats. Grymt tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0