Fortkörning!

Skrivet den: 2012-07-18 kl. 09:27:49 / Kategori: That is that

God morgon! Jag sitter på bussen till jobbet efter en runda på gymmet med Svensson denna morgon. Tänkte avreagera mig lite på en artikel jag läste på Aftonbladet. En äldre man körde för fort på en 30-väg och blev sur för att han fick böter. Tyckte de var värre med kärringar som pratade i telefon och inte kunde högerregeln. Jag blir så jäkla sur på folk som inte kan erkänna sina misstag. Du körde för fort, blev tagen, bara att betala. Man kan liksom inte skylla de på någon annan. Det är inte alls orättvist! Och gå ut i media å klaga, de är ju bara pinsamt. Alla kan göra misstag, men man får stå för dem å ta konsekvenserna :)


Kommentarer
Postat av: Therese på jobbet

Bra du har ögonen på vägen :-)

2012-07-21 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0