Massor av pill!

Skrivet den: 2012-03-05 kl. 17:42:57 / Kategori:
Hej hopp!
Det visade sig idag att herrlaget hade skaffat sig en blogg. Så mobbat ;)  Men vi damer vill ju inte vara sämre och har faktiskt haft en blogg ett tag. Tyvärr är den dåligt uppdaterad men inför säsongen tar vi nya tag! Jag har darför suttit ett tag och försökt snygga till den lite. Eftersom bloggdesign inte är min grej och jag själv köpt den design jag själv har kommer detta ta ett tag. Men jag jobbar på det! Slutresultatet kommer jag självklart visa, men det är en bit kvar!!
Nu måste jag tyvärr avbryta mitt arbete för att sticka och träna med dess fantastiska brudar!!

Kommentarer
Postat av: Moa

Tur vi har dig så att någon tar tag i vår (just nu) het värdelösa blogg. Den kommer bli Grymme när den väl är klar!!! =)

2012-03-06 @ 12:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0