Börja om?

Skrivet den: 2012-10-15 kl. 07:26:05 / Kategori: That is that

Jag har haft världens sämsta morgon! Vilken underbar start på veckan.. Allt som kunde gå fel gick fel under frukosten. Jag skvätte fil över hela köket när jag skulle skaka paketet som redan var öppnat. Svårare att få bort från väggarna än vad jag trodde. Sedan välte jag ut russinen över hela bänken och locket hamnade i filgeggan i vasken. Som pricken över iet sen så fanns där flingor till en tredjedels portion, vilket också ledde till att jag skrek rätt ut.

Nu kan det bara bli bättre! sitter just nu på bussen till jobbet. Önskar att resan tog tre timmar så jag kunnat vila lite! På bilden ser ni en kille som i alla får mig att le alltid :)

Btw, de regnar ute. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0