Rymde inte!

Skrivet den: 2012-10-13 kl. 10:28:09 / Kategori: That is that

God morgon! Jag rymde inte hemifrån igår, utan åkte bara till Carro i Åhus. Vi hade bestämt att vi skulle äta middag, och välja kläder å annat till ladies night nästa fredag. Jag skämtade om att ta med en hel resväska med kläder, så jag var ju tvungen. Och jag stoppade ner en massa klänningar jag inte använt på jättelänge. Det blev succé! Så jag har vet vad jag ska ha på mig och Vera hittade också en klänning i den där resväskan så det var tur att jag tog med allt!

Och det är så mysigt hos Carro! Med barn och hund och nu också kattunge. Supermysig kväll, och vi längtar så tills nästa fredag!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag längtar efter er!!!

2012-10-13 @ 11:27:57
URL: http://sofiatjernberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0