god morgon, god middag, god kväll!

Skrivet den: 2013-04-16 kl. 07:10:23 / Kategori: That is that
God morgon alla söta!
Jag sitter på jobbet och förbereder lite engelska till nästa vecka. Mina härliga sexor ska ha NP, men det fixar dem utan problem. (Hoppas jag)
 
Jag har satans träningsvärk i rumpan efter Mias styrkepass innan träningen igår. Jag hoppas att det är fler som har de. Plankan däremot börjar jag känna mig stark i, men man ska kanske inte säga för mycket. Nu ska jag slänga i mig min shake och sen hoppas jag att mina kollegor dyker upp för lite morgonplanering. Idag kör vi på mangosmak!
 

Kommentarer
Postat av: Mos

haha, av nån skum anledning har jag bara träningsvärk i mitt högra lår ;) Plankan dödade mig spec när betty höll på å tramsa, går ju inte redit å flabba å stå still... You go girl!

Svar:
Dessi

2013-04-16 @ 08:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0