När vi har sol!

Skrivet den: 2013-04-17 kl. 17:30:12 / Kategori:

Solen har kommit och alla blir som galna! Det är nu man saknar trädgård och en stor uteplats, men balkongen fungerar också. När solen står på som idag har vi två val. Antingen att rulla ner i vardagsrummet så man se något på tvn, eller gå ut och sätta sig på balkongen. Idag, och de närmsta soldagarna kommer balkongen först, men det är helt okej att bara vilja vila också!

Idag tog jag med mig min sallad, mitt vatten, solglasögonen och en knasentidning med mig ut i solen. Jag skulle kunna sitta här hur länge som helst, men snart försvinner solen ner bakom husen och jag ska bege mig till fotbollsträningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0